Utolsó találkozásunk Felsőzsolcán

Elérkezett a pillanat mikor utolsó találkozásunkra indultunk. Sárospatak és Felsőzsolca távolság hamar köddé vált. Az előzetesen egyeztett programokhoz ragaszkodva mentünk el, a Hermann Ottó Múzeumba, ahol megnéztük a cukorsziruppal tartósított kb.: 2 millió éves mocsári ciprusokat és a földtörténet kimagasló eseményeit. Kipróbáltuk az interaktív játékok mindegyikét, mely kiváló szórakozást nyújtottak tanárnak, diáknak egyaránt. Látogatásunk második felében a mezozoikum idejébe repülhettünk vissza. Itt találkozhattunk a kihalt dinoszauruszok nagytöbbségével. Szárazföldön, vízben és levegőben élt állatok sokaságával ismerkedhettünk. Keresztrejtvény segítségével ellenőrizték tudásunkat.

Kora esti órában látogattunk el a görögkatolikus templomba, ahol megtekintettük a missziós keresztet, illetve a templom történetével is megismerkedhettünk. Vacsoránkat újra a megszokott zsolcai étterembe fogyasztottuk, mely után szállásunkon kipihenhettük a napi eseményeit.

Másnap reggelit követően meghallgattuk az utolsó előadásokat, összefoglalókat. A szünetekben játszottunk, énekeltünk. Egy rövid totót követően mindenki számotadhatott tudásáról.

A közös programjainkat egy közös imádsággal fejeztük be a helyi templomba. Lassan elérkezett a búcsú pillanata és mi elindultunk Sárospatakra.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support