Nyelvi verseny

A nyelvtanítás utolsó hetében a tanulók tudásának ellenőrzése úgy történt meg, hogy egy nyelvi versenyt szerveztünk, több fordulóban. Minden csoportban egy írásbeli feladatsort kellett megoldani első fordulóként. Az írásbeli feladatok elsősorban komplex nyelvi feladatokat tartalmaztak, amelyek a nyelvi kommunikációt mérik: lyukas szövegek, párbeszédek kiegészítése, szómagyarázatok. A másdik forduló szóbeli volt. Ezen először egy bevezető beszélgetésben kellett minden résztvevőnek néhány mondatban bemutatkozni, családi körülményeiről beszélni. Utána minden csoportban vetélkedő-szerűen szerveztük a foglalkozást. Aki a leghamarabb tudott válaszolni a kérdésre, az kapta a pontot. Így kicsit játékosan folyt a verseny. A végén minden csoportban a legtöbb pontot elérő tanuló kapta az oklevelet, de mindenki kapott egy “tanúsítványt”, amely a sikeres nyelvtanulásáról adott bizonyítványt. A cél az volt, hogy minden tanuló sikerélményként élje meg a nyelvtanulást.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support